wanirashid
Assalammualaikum. :)
Hye,just call me wanie.
20th y/o.
UiTm Perlis as my second home. Engineering victim.
Hobin Jang Hobin girl. Fighting !





Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Wanie

;i only one thing !
31 July 2011 | 1:47 PM


Saya hanya mahukan keserasian antara kita sayang..if not, our relationship not have sweet memory to keep our story our children.. L we always fight for not reasonable things.. saya ta suka awak benda ni berlaku dalam hidup saya tapi ini lah cara hidup saya..awak tak boleh nak paksa saya ubah cara hidup saya yang da 19 tahun ni dalm beberapa bulan.. is u out of ur mind? Awak terlalu teliti (bukan mengongkong) I hargai apa yang awak usaha kan tapi adakah awak fikir perasaan saya..sometimes,its really annoyed me but I stand for it bcz I really need u in my life to be my husband, my future father to my children and to be my guider.. pliz don’t mess our relation..



Old things | New things


Have a nice reading :)