wanirashid
Assalammualaikum. :)
Hye,just call me wanie.
20th y/o.
UiTm Perlis as my second home. Engineering victim.
Hobin Jang Hobin girl. Fighting !





Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Wanie

;clouds help me cry..
11 September 2011 | 12:54 AM

di bumi Arau hujan dengan lebatnya.. seolah-olah memahami hati yang menangis tapi tidak terkeluar air mata kerana saya perlu kuat tanpa awak selepas ini..saya akan ingat jasa awak kat saya..halalkan makan minum saya , awak.. kalau ada yang terlebih dan terkurang , saya minta maaf awak.. apa ilmu yang awak beri kat saya pun minta dihalakan awak.. saya hargai semua pengorbanan yang awak lakukan kat saya..u're the best man that i'd ever had.. u're loveable man taht i never met.. http://www.youtube.com/watch?v=aBcEemd3i4o&feature=related..ta dapat nak masuk dalam my playlist..dah lama cari lagu nie..


Old things | New things


Have a nice reading :)