wanirashid
Assalammualaikum. :)
Hye,just call me wanie.
20th y/o.
UiTm Perlis as my second home. Engineering victim.
Hobin Jang Hobin girl. Fighting !





Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Wanie

;i'm not FAKE , ok?
10 September 2011 | 10:54 PM

Hi, salam to all bloggers.. here I want share what I feel in my life.. I begin with my social ilfe..I have a BOYFRIEND ! even I never mention your name in blog but I want you to feels not to know that how much I LOVE YOU , huny .. kadang2, bila kita MARAH apapun tak ingat but I beg you, please don’t insult me if u really HATE me.. I admit that I’m yours but I don’t think that you want to believe it.. I accept it , sygs ! aku sayang kau doe .. kalau kita tak ada jodoh, saya harap kita akan bertegur sapa jugak.. banyak kenangan kita bersama, masalah kongsi bersama.. but yesterday you’re too much , I can’t to accept it.. macam saya cakap tadi , awak tak percaya saya? I’ll accept it . awak marah saya? I’ll accept it .Awak tak bagi saya rapat dengan lelaki? I’ll accept it . awak tak bagi saya expose sangat? I’ll accept it.. BUT , when you insult me.. aku betul2 rase useless ! saya taw awak seorang yang baik , penyayang , and bertanggungjawab.. saya nak awak.. awak la harapan saya.. saya nak awak…. Maafkan sayang.. entry bukannya saya nak minta belas kasihan tapi saya harap mengerti , memahami , and lebih berfikir matang.. saya harap awak akan berubah.. saya ulang SAYA tak layak untuk AWAK , bukan AWAK tak layak untuk SAYA.. harap awak jangan salah faham.. mungkin saya kasaq sikit( banyak laa jugak) tapi awak kena terima.. saya dah jalani sikap saya tue dah 19 tahun macam mane nak ubah immediately dalam masa beberapa bulan.. SAYA MINTA MAAF.. entry ni untuk luahan hati saya sahaja.. bukan nak menjatuhkan sesiapa..kbai!



Old things | New things


Have a nice reading :)