wanirashid
Assalammualaikum. :)
Hye,just call me wanie.
20th y/o.
UiTm Perlis as my second home. Engineering victim.
Hobin Jang Hobin girl. Fighting !





Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Wanie

;melepaskan geram.
11 September 2011 | 12:33 AM

Hari nie actually hang out dengan syifaa and her roommate syira..tak nak laa paranoid sangat kan..terus-terang aku kata , aku tak suka hang out dengan kawan tiba2 nak bawak jantan yang tak kenal or gedik2 nak ngorat jantan.. sorry It’s not my style.. saya bukan laa manusia yang sempurna tapi saya mengharapkan awak to make my life perfect.. tapi awak sangat2 mengecewakan saya.. mungkin saya pernah buat salah dekat awak dulu, saya akui itu kelemahan saya.. saya minta MAAF awak ! aku tak pernah mempunyai perasaan seperti ini kecuali bersama si ‘dia’.. saya minta maaf.. dalam hati mesti awak kata asyik maaf ja awak taw.. saya sayang awak.. yeke? Saya rindu awak..huh !betul ka? It’s ok.. I know that I make stupid mistake.. saya bodoh kan.. kbai

p/s : when I use ‘saya’ , ‘awak’ thats mean I speak to si ‘dia’..deeply in my HEART !



Old things | New things


Have a nice reading :)