wanirashid
Assalammualaikum. :)
Hye,just call me wanie.
20th y/o.
UiTm Perlis as my second home. Engineering victim.
Hobin Jang Hobin girl. Fighting !





Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Wanie

; TWINS ?
28 September 2011 | 11:22 PM

olla bloggers..cube tengok pic kami betoi2..ada gupa sgt ka?sampai kami digelar kembaq..her name also same with me..WANI ! actually dia ni blogger jugak..hehe ni link dia..kami satu u kat arau ni haa..n sem lepas kami duk satu floor kaT kolej..masa mula2 jumpa dia dalam hati berkata, "awat yang dia nie sombong sangat aih,ta pa la bukan dia nak jadi kawan aku pun.." hahaha last2 kami jadi besties..satu floor boleh dengaq kami gelak..lawak gila masa sem 1 bersama eza jugak..nak link tak boleh plak minah nie..ta pa kita sambung cita.. ngee :) then,bila da berkawan baik mesti laa add meng-add kan..fb,tweet,blog n byk lagi..blog aku ni die yang tolong wat kan..sebab tuh sayang dia lebih sikit..so. nak jadikan cita..ada la senior ni yang baik dengan dia p tegur aku kat fb..aku da agak da mesti silap orang..sat g ta balas dia yang kena..nak ta nak aku kata laa salah orang..huhuhu..sian katsenior tu malu tersipu-sipu..aku pun cakap laa ta pa da biasa da..ingat lagi masa sem satu org sibuk balik cuti sem,kami g langkawi..adushh memang kami tak leh duk dekat mesti nak berjalan jaa..but.unfortunately part 3 ni dikena pindah kolej.. sedih woot.. agak jauh jugak kolej kami..btw sayang dia ketat2..kbai


Old things | New things


Have a nice reading :)